Tuesday, June 26, 2007

aku takutkan die

aku takutkan die.... semase aku balik semalam, aku terjumpe die kat bawah blok.... aku pun jalan cepat2 tapi die kejar aku .... die pegang tangan aku dan die kate die nak bebual ngan aku psal zul ngan azhar.... jadi aku duduk ngan die ah kat bawah blok...





die tanye aku kalau aku masih cintekan azahar... aku cakap lah aku masih dan akan terus cintekan azahar.... abis tu die tanye aku kalau aku suke kan zul tak...aku cakap aku sayang zul seperti mane azahar sayangkan zul.... aku tak boleh buang zul ketipi... die kan abang azahar...



lepastu die tanye aku kalau aku sayangkan azahar ngan zul sebab harte diorang atau cinte dan kasih sayang... aku geram, aku tampar die lepas tu aku naik atas.... bile aku on hp, die msg aku.... die kate die cinte aku die sayang aku tapi aku tahu itu semua bohong sebab dulu die pernah kate die tak akan cinte dan suke kan aku sebab gemuklah busuklah... hodohlah... miskin ah.... tak setaraf dengan die....





aku takut... aku takut die datang lagi.... aku tak nak hati ini terluke lagi.... aku da tak nak involve dalam relationship yang tak akan membawa manfaat kepade diri aku sendiri....





dan aku masih sayangkan azahar.... cinte aku pada azahar masih lagi berbunge walaupun die dah meningal lebih dari setahun.... aku masih sayangkan zul walaupun die bukan abang aku... zul pernah ade disisi aku ketike aku perlukan seseorang untuk membahu tangisan aku... die ade bile aku perlukan teman untuk mendorong aku keluar dari lingkuan pedih pilu.....



walaupun diorang due da tak ade lagi... aku tetap kenangkan diorang sebab mereke mengajar aku cinte dan kasih sayang yang harus aku berikan kepade orang lain... terutame cinte kepade keluargeku...


selame ini aku tak pernah kenal kasih sayang satu keluarga sehinggalah aku kenali mereka.... mama dan papa mereke juga menyanyangiku... malah aku rase mereke menyayangi ku melebehi dari kasih sayang yang diberi mama dan papa aku sendiri....

tak mungkin aku lupekan diorang sekeluarge....

No comments: